Stimuleer uw klanten met Loyalty Connect

Loyalty Connect introduceert het Loyalty Connect Platform aan om meer betekenisvolle klant-loyaliteitservaringen te stimuleren.

Een nieuw product voor bedrijven in verschillende sectoren, waaronder detailhandel, consumentengoederen, productie, reizen en horeca, om het vertrouwen en de betrokkenheid van klanten te vergroten.

Het Loyalty Connect Platform stelt bedrijven in staat om intelligente loyaliteitsmodules op- en af te schalen voor zowel B2B- als B2C-klanten met een flexibele, configureerbare en snel inzetbare oplossing die past bij hun specifieke behoeften. Met Loyalty Connect Platform kunnen bedrijven meer gepersonaliseerde consumentenervaringen bieden, hun loyaliteitsmodules op- en afschalen om aan te passen op de verwachtingen van de klant en de bedrijfswaarde helpen te vergroten door loyale, levenslange klanten te creëren.

Sinds het uitbreken van de pandemie heeft meer dan een derde van de Amerikaanse consumenten een nieuw merk geprobeerd, en 80% van hen is van plan hieraan vast te houden.

Het Loyalty Connect Platform stelt bedrijven in alle sectoren, waaronder detailhandel, consumentengoederen, productie, reizen en horeca, in staat om bindende en doeltreffende loyaliteitsmodules te gebruiken met flexibel op- en afschalen binnen het Loyalty Connect Platform tool (aan-uit klikken), zodat technologie snel kan worden geïmplementeerd en gemakkelijk kan worden aangepast. Loyalty Connect Platform is geïntegreerd met Service Cloud, waarmee digitale leiders een verbonden loyaliteitservaring kunnen bieden gedurende het hele klanttraject.

Het Loyalty Connect Platform is een flexibel en compleet loyaliteitsplatform, zodat bedrijven verschillende modules kunnen gebruiken die aan hun unieke behoeften voldoen. Of dat nu een vouchershop is of punten per aankoop, of een regelingenprogramma; bedrijven kunnen op flexibele wijze verdien- en verzilveringsmechanismen en beloningsprogramma’s configureren. Een hotelketen kan bijvoorbeeld gemakkelijk aanbiedingen aanpassen aan elke lokale markt om zo rekening te houden met verschillende ervaringen en voorzieningen, dit alles zonder code te herschrijven of verouderde backend-systemen bij te moeten werken.

Het Loyalty Connect Platform stelt bedrijven in staat om klantgegevens binnen te halen – inclusief marketinginteracties, aankoopgeschiedenis en websitebezoeken – om een ​​uniform beeld van de klant te creëren en te informeren over de gepersonaliseerde promoties die ze ontvangen. Het is ook mogelijk om prestaties van loyaliteitsprogramma’s in het dasboard van het Loyalty Connect Platform te meten. Ook stelt het Loyalty Connect Platform bedrijven in staat om hun programma’s, modules, inclusief promoties en aanbiedingen, aan te passen op basis van realtime gegevens. Een detailhandelaar kan bijvoorbeeld vaststellen wanneer zijn klanten hun punten niet gebruiken en hen nieuwe prikkels aanbieden om punten in te wisselen om zo de puntaansprakelijkheid van het bedrijf te verminderen.

 

Overtuigd?

Wij hebben namelijk de oplossing voor u!

We komen graag vrijblijvend bij u langs om ons Loyalty Connect Platform te laten zien en de mogelijkheden verder met u te bespreken.

Comments are closed.