Loyalty Connect branches

Let’s Connect. Get Connected!

Loyalty Connect voor véle branches

Wij bedienen een diverse groep merken, sectoren en organisaties, elk met hun eigen unieke behoeften op het gebied van Business Solutions, Loyalty Marketing, Recruitment, Sales Management, Brand Management, Projectontwikkeling, Cadeaukaarten, Loyaliteitsprogramma’s en deskundige Consultancy. Ben je geïnteresseerd in het benutten van onze diensten? Laten we in contact komen!

Let’s connect. Get connected!

Een gespecialiseerd recruitment bureau voor uw organisatie.

Om organisaties te assisteren bij hun recruitmentopdrachten zijn we recruitment partner geworden van Vlotte Babbels. Onze focus ligt voornamelijk op het vinden van zeer bekwame commerciële talenten in de vakgebieden marketing en sales. Daarnaast bedienen we diverse sectoren, waaronder technologie & IT, zorg, financiën, retail, industrie & productie, onderwijs & non-profit, en e-commerce & start-ups.

Meer gemak voor klanten door ons unieke Platform met loyalty pas

In het hedendaagse straatbeeld is een gedeelde Loyalty-pas niet meer weg te denken. In Zaanstad verenigt de Loyalty-pas meer dan 20 diverse winkeliers.Het unieke retailconcept staat bekend om zijn uitzonderlijke kwaliteit. Met deze gezamenlijke Loyalty-pas kunnen consumenten vrijelijk winkelen bij verschillende deelnemende winkeliers en punten sparen, die vervolgens op flexibele wijze kunnen worden ingewisseld. Dit biedt retailers waardevol inzicht in het gedrag van bezoekers. Dankzij de integratie van een uitgebreide database, een e-mailtool en PasNL kunnen ze hun klanten identificeren en belonen, en dat alles zonder de rompslomp van talloze verschillende klantenpassen en losse cadeaubonnen.

Het Loyalty-platform en de bijbehorende app versterken de klantbinding en de online zichtbaarheid van individuele winkels en het winkelgebied als geheel. Via de app kunnen consumenten punten verzamelen, nieuwsupdates ontvangen van hun favoriete winkels en profiteren van aantrekkelijke aanbiedingen.

Gemeenten en steden

Om inwoners extra voorzieningen te bieden, zetten bijna alle gemeenten het instrument stadpas in. Veelal voor specifieke doelgroepen, zoals mensen en gezinnen met een klein inkomen (minimaregeling) of mantelzorgers (mantelzorgpas). Het is voor gemeenten een hele puzzel om logistiek, budget en communicatie van deze regelingen uitvoerbaar en inzichtelijk te krijgen. In onze digitale platformen wordt dit makkelijk, duurzaam en overzichtelijk.

Ons unieke 4-in-1 platform helpt gemeenten een regelingenpas voor mantelzorgers, minima en scholieren in te zetten, inclusief financiële afhandeling, helpdesk en orderverwerking. De (digitale) stadspas kan eenvoudig worden ingezet met één tot vier functies: 1) betaalkaart, 2) spaarkaart, 3) prepaidkaart of 4) cadeaukaart, zodat de pas voor iedere inwoner kan worden ingezet. Werk met één stadspas, maar met eigen functies per doelgroep.

Cultuur en loyalty

Jeugd aan cultuur laten proeven. Daar staat CJP voor. CJP is ruim 17 jaar klant van dbf en wij verzorgde afgelopen jaren een groot deel van de communicatie met hun achterban. Ook tijdens hun turbulente transformatie.

Het cultuuronderwijs van jongeren krijgt namelijk een grote klap wanneer de overheid besluit om de rijksbijdrage van bijna 14 miljoen af te schaffen. Deze bezuinigingen hadden gevolgen voor de Cultuurkaart van CJP.

Inzichtelijke data
voor de vrijetijdsector

Wij helpen bezoekersdata centraliseren en visualiseren, zodat de marketeer gerichte acties voor meer loyaliteit, groei en omzet kan realiseren.

Veel attractieparken, musea, hotels, dierenparken en andere aanbieders in de vrijetijdssector bezitten een goudmijn aan bezoekgegevens. Verschillende (kassa)systemen op meerdere locaties in het land of op het park maken het de marketeer lastig één totaalbeeld van bezoekers te krijgen. Dat is waar wij om de hoek komen.

Horeca en ons loyalty programma

Om inwoners extra voorzieningen te bieden, zetten bijna alle gemeenten het instrument stadpas in. Veelal voor specifieke doelgroepen, zoals mensen en gezinnen met een klein inkomen (minimaregeling) of mantelzorgers (mantelzorgpas). Het is voor gemeenten een hele puzzel om logistiek, budget en communicatie van deze regelingen uitvoerbaar en inzichtelijk te krijgen. In onze digitale platformen wordt dit makkelijk, duurzaam en overzichtelijk.

Ons unieke 4-in-1 platform helpt gemeenten een regelingenpas voor mantelzorgers, minima en scholieren in te zetten, inclusief financiële afhandeling, helpdesk en orderverwerking. De (digitale) stadspas kan eenvoudig worden ingezet met één tot vier functies: 1) betaalkaart, 2) spaarkaart, 3) prepaidkaart of 4) cadeaukaart, zodat de pas voor iedere inwoner kan worden ingezet. Werk met één stadspas, maar met eigen functies per doelgroep.

Loyalty Connect voor de zorgsector

Wij helpen ledenorganisaties in de zorg nieuwe doelgroepen aan te spreken en leden te behouden.

Als ledenvereniging van een (thuis)zorgorganisatie ben je het liefst bezig met de leden. Het verbinden van mensen, organiseren van activiteiten en geven van persoonlijke aandacht aan mensen. Logisch. Hoe combineer je dit met een goede ledenadministratie en het voeren van sprankelende marketingcampagnes? Tijd en kennis zijn vaak schaars. Hoe behoud je leden of werf je nieuwe leden? Wat is het juiste moment voor een wervingscampagne en hoe spreek je een jongere doelgroep aan?

Werving & Selectie

Project
Ontwikkeling

Loyaliteit programma’s

Cadeau
kaarten

E-wallet
E-vouchers

Loyalty
App

Comments are closed.