Ons unieke complete Loyalty platform helpt gemeenten een stadspas voor mantelzorgers, minima en scholieren in te zetten, inclusief financiële afhandeling, helpdesk en orderverwerking.
De (digitale) stadspas kan eenvoudig worden ingezet met één tot vier functies:
1) betaalkaart, 2) spaarkaart, 3) prepaidkaart of 4) cadeaukaart, zodat de pas voor iedere inwoner kan worden ingezet.
Werk met één stadspas, maar met eigen functies per doelgroep.
Wat houdt het platform in?
Het gebruiksvriendelijke en bovenal veilige platform voor gemeenten combineert de traditionele stadspas regelingen met een geïntegreerd spaarprogramma. Een uniek digitaal concept wat zorgt voor dé optimale verbinding tussen gemeente, bewoners en bedrijven.
Het platform biedt de volgende functionaliteiten:
- Een fysieke of digitale stadspas met prepaid- en betaalfunctie
- Spaarfunctie als upgrade naar een stadspas spaarprogramma (loyaliteit)
- Gemeente portal – API’s voor aanvraag, activatie en inlog op de website
- Dashboard met visuele data voor inzicht in het gebruik van de stadspas
- Volledige financiële en administratieve afhandeling
- Helpdesk: naar wens via telefoon, e-mail, social, webchat en/of WhatsApp
- Postorderverwerking en direct mail
Stadspas website
Desgewenst verzorgen wij ook de bouw en implementatie van een stadspas website. Wij zorgen dat hierin alle specifieke en noodzakelijke elementen worden opgenomen, zoals het aanvragen en activeren van de stadspas, inloggen in een MijnOmgeving en de saldocheck. Ook potentiële acceptanten kunnen zich aanmelden via de website.
Bekijk het voorbeeld van Stadspas Venlo
Wat levert het 4-in-1 platform van Loyalty Connect op?
Voor gemeenten, bewoners en bedrijven levert het Loyalty Connect platform enorm veel voordelen op. Bewoners hebben direct inzicht in hun regeling(en) en budget. Voor gemeenten worden alle regelingen overzichtelijk en inzichtelijk. Zij hebben geen omkijken naar administratieve afhandeling en financiële transacties. De lokale economie wordt gestimuleerd, wat voor bedrijven weer heel fijn is. Gemakkelijk en kosteloos ontvangen ondernemers meer klandizie die ze zonder extra investering kunnen binden met de spaarfunctie (loyaliteit!).
Comments are closed.