Ervaringen

Met de komst van het loyaliteitssysteem en de invoering van de Zaanse Mantelzorgpas, in samenwerking met gemeente Zaanstad, is een groot succes een een aanwinst voor alle ondernemers. Het loyaliteitssyteem van PUUR ZAANS werkt gebruiksvriendelijk, eenvoudig en effectief en leidt tot extra klantenbinding, omzet en winst.

Inmiddels beloont gemeente Zaanstad, in samenwerking met het Sociale Wijkteam en Straathoekwerk, haar cliënten (mantelzorgers én risicojongeren) met de Loyalty pas (de Zaanse Mantelzorgpas v.s de Zaanse Jongerenpas). Deze zijn bij alle aangesloten winkels en verenigingen in Zaanstad geldig en levert veel voordeel voor alle partijen op.

De consumenten willen graag beloont worden en daar zorgen wij met de Loyaltypas van Loyalty Connect voor. Bezoekers in onze winkel ontvangen altijd een mooie korting op hun aankoopbedrag, op vertoon van de PUUR ZAANS PAS. We hebben trouwe klanten die graag een omweg maken om bij ons voordeel te halen.

Met het spaarsysteem én klantkaart zien wij meer consumenten in onze dierenspeciaalzaak en is onze omzet gestegen. De meeste klanten willen graag een pas en men spaart dan ook voor interessante kortingen. Via de website kunnen de klanten inloggen met pasnummer, postcode en huisnummer om direct hun spaarsaldo op te vragen en hun bestedingen in te zien.